FAQ

1. Czy projekt za free jest za darmo?

TAK! Projekt jest bezpłatny i nie zobowiązuje do złożenia zamówienia.

2. Jak złożyć zamówienie?

Opcje są trzy:

*odwiedzając wybrany salon Meblik,

*poprzez nasz sklep internetowy – dodając produkty do koszyka i wysyłając zamówienie,

*kontaktując się z wybranym salonem telefonicznie lub mailowo.

3. Wysłałam/em zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego. Kiedy ktoś się ze mną skontaktuje?

Doradca klienta kontaktuje się w sprawie zamówienia w dni robocze w ciągu 24h. Jeśli taki kontakt nie nastąpił, prosimy o telefon na Infolinię.

4. Wysłałam/em zamówienie przez internet, ale chcę w nim coś jeszcze zmienić. Jak to zrobić?

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu internetowego pod adresem mailowym [email protected].

5. Jaki jest status realizacji mojego zamówienia?

Skontaktuj się z logistykiem przypisanym do salonu (w przypadku zamówień realizowanych przez salony firmowe), w którym składałeś zamówienie. Numer telefonu znajdziesz na zamówieniu przy ikonce samochodu lub tutaj.

Jeśli składałaś/eś zamówienie przez internet — skontaktuj się z obsługą e-sklepu.

6. Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?

Oczywiście, oferujemy możliwość zakupu ratalnego zarówno w przypadku zamówień online jak i w sklepie stacjonarnym. Szczegóły znajdziesz tutaj.

7. Czy dostawa jest płatna?

Aktualne warunki dostawy znajdziesz tutaj.

8. Czy oferujecie montaż mebli?

Oczywiście! Nasza profesjonalna ekipa monterów jeździ po całym kraju i montuje meble specjalnie dla Was. Dodatkowe informacje znajdziesz tutaj.

9. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Jak najbardziej!

Kontakt w tej sprawie - mailowo - [email protected] (język polski i angielski) lub telefonicznie - +48 577 447 847

10. Jaki jest okres oczekiwania na meble?

Aktualny termin realizacji znajdziesz tutaj.

11. Czy można dokupić naklejki na meblach?

Na frontach mamy grawery 3D oraz nadruki. Nie stosujemy naklejek.

12. Czy macie w sprzedaży tapety, które znajdują się na wizualizacjach oraz w salonach?

Niestety nie, nie produkujemy i nie sprzedajemy tapet.  

13. Czego nie obejmuje gwarancja? 

Gwarancja obejmuje wady powstałe na sprzedanym produkcie. Nie dotyczy:

*zmian kolorystycznych (np. wynikających z różnicy w partiach materiałów produkcyjnych),

*zmontowanych mebli (np. poekspozycyjnych) jeśli wady/uszkodzenia zostały odnotowane w dokumencie zakupu i w związku z tym obniżona cena.

*uszkodzeń wynikające z nieostrożnego transportu realizowanego przez Nabywcę oraz wady będące skutkiem zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej,

*uszkodzeń spowodowane niewłaściwym montażem, użytkowaniem, przechowywaniem lub konserwowaniem mebli przez Nabywcę;

*uszkodzeń mechanicznych wynikających z napraw lub przeróbek wykonywanych przez Nabywcę lub na jego zlecenie,

*zmian zachodzących w meblach będących efektem naturalnych procesów starzenia się materiałów (zmiany barw drewna lub połysku lakieru),

*wad polegających na ugięciu elementów (np. półek, przegród, wieńców), nienaruszających konstrukcji mebla i niezagrażających bezpieczeństwu.

14. Jakie są zasady użytkowania i konserwacji mebli?

*montaż powinien być wykonywany przez osoby dorosłe, zgodnie z instrukcją;

*meble należy użytkować zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem;

*meble należy umieścić w pomieszczeniach zabezpieczonych przed szkodliwym wpływem czynników atmosferycznych oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych (pod wpływem promieniowania UV drewno i powłoki lakiernicze mogą ulec przebarwieniom);

*prawidłowe funkcjonowanie i trwałość zapewniamy w przypadku mebli umieszczonych w pomieszczeniach o temperaturze 10-30 °C, wilgotności względnej 40-70%m w odległości nie mniejszej niż 1 m od grzejników oraz innych źródeł ciepła;

*należy unikać umieszczania mebli na wilgotnej powierzchni.

15. Jak złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w sklepie, który realizował zamówienie lub w bezpośrednim kontakcie z naszym serwisem pod nr tel. 662 160 252 lub mailowo na [email protected]. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 2 dni roboczych.

16. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Czas jej realizacji zależy od tego, jaki element jest reklamowany i wynosi od 4 do 30 dni.

17. Odstąpienie od umowy – zwrot towaru?

W niektórych przypadkach można dokonać zwrotu mebli zakupionych w naszych Salonach Firmowych w ciągu kilku dni po dostawie mebli — jeśli okaże się, że np. mebel się nie mieści. O możliwości dokonania zwrotu każdorazowo decyduje sprzedawca. Mebel nie może być zmontowany, nie może nosić żadnych śladów montażu oraz musi być oryginalnie zapakowany. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt po otrzymaniu od sprzedawcy informacji, na jaki adres ma być odesłany mebel.

18. Czy mogę dokonać zwrotu w  przypadku zamówień złożonych przez Internet?

Tak – można dokonać zwrotu mebli zakupionych przez Internet w ciągu 14 dni od dnia otrzymania mebla, ale warunki zwrotu obowiązują takie same jak wyżej. Mebel nie może być zmontowany, nie może nosić żadnych śladów montażu oraz musi być oryginalnie zapakowany. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt po otrzymaniu informacji, na jaki adres ma być odesłany mebel.

19. Dzwonię cały dzień do Logistyka i ciągle jest zajęte/nie odbiera.

Nasz logistyk oprócz kontaktu z Klientem ma jeszcze mnóstwo innych obowiązków. Podczas próby połączenia może np. umawiać się z Klientami na dostawę albo nadzorować rozładunek/załadunek mebli. Jeśli występuje kłopot z kontaktem prosimy wysłać do logistyka smsa z informacją „proszę o kontakt w sprawie…”. Po zakończeniu bieżących obowiązków logistyk z pewnością oddzwoni! :-)

20. Czy mogę nie montować nóżek do kolekcji Young?

Niestety – żadna zmiana konstrukcyjna mebla nie jest wskazana. W tym wypadku nie będzie możliwe otwieranie drzwiczek i dolnych szuflad mebli – będą tarły o podłogę.